כיצד לקבל משכנתא אם הינך משתתף בהימורי ספורט מקוונים

בעת הגשת בקשה למשכנתא, המלווה מבצע עליך בדיקת רקע. בדיקה זו נועדה לקבוע את יכולת האשראי שלך ולגשת לרמת הסיכון להלוואות כסף. זה ידוע בתור תהליך החיתום. במהלך תהליך זה, החתם מנסה לאמת את המידע שמסרת. זה נעשה על ידי ביצוע צ’ק-אין עם המעסיקים שלך, הצהרת הבנק שלך במשך 3-6 החודשים הקודמים, ודברים דומים.

כמתמר, תהליך זה עלול לגרום לך לבעיות. אמנם, כשלעצמו, הימורי ספורט מקוונים אינם צפויים לגרום לבעיות, אולם התנהגויות המצביעות על בעיית הימורים ייחשבו כדגלים אדומים על ידי המלווים. עליכם לדעת את הבעיות האפשריות שעשויות להתעורר אם בקשת המשכנתא שלכם תצליח.

מלכודות אפשריות
עבור רוב האנשים הימורים הם פעילות פנאי. זה משהו שהם עוסקים בו בשביל הכיף, ורק עושים מדי פעם. זה לא משפיע על חייהם בשום צורה שהיא. עבור אחרים עם בעיות הימורים, הימורים הם הרגל רע שעליהם להיפטר מהם. עבור חלקם זו התמכרות המשפיעה על חייהם ברצינות רבה.

שתי הקטגוריות האחרונות הן המלווים שנזהרים מהם. הם מחפשים כל התנהגות שעשויה להצביע על כך שלקונה פוטנציאלי יש בעיה בהימורים או שהוא מכור להימורים. כמה מהמרים מקצועיים רוצים להשתמש בזכיות שלהם כמקור הכנסה כדי לזכות במשכנתא. לעתים קרובות יותר, למלווים יהיו בעיות בנושא זה. זאת מכיוון שהימורים אינם נחשבים כמקור הכנסה יציב.

אי אפשר לחזות כיצד יראו כספי המהמר המקצועי בחודשים הקרובים. ריצה של מזל רע יכולה לחולל את ההבדל ולהשפיע לרעה על יכולתו של המתערב לבצע את התשלומים החודשיים. עבור המהמרים המקצועיים הללו, עדיין ניתן לקבל הלוואה. עם זאת, הם בדרך כלל צריכים לשלם ריבית גבוהה מהרגיל כדי לקזז את הסיכון הנוסף שהם מהווים.

כיצד ניתן להשיג משכנתא כשורר ספורט
ישנם כמה דברים שתוכלו לעשות כמתמר בספורט המעוניין לשפר את סיכוייהם להבטיח משכנתא. הם כוללים:

הפסק להמר
הדרך הקלה ביותר היא להפסיק הימורי ספורט וצורות הימורים אחרות לפחות שלושה (3) חודשים לפני בקשת ההלוואה שלך. תקופה של 6 חודשים נחשבת אופטימלית. הסיבה לכך היא שהמלווים בדרך כלל מבקשים את היסטוריית הבנק שלך במשך 3-6 חודשים קודמים. להיות ללא הימורים באותה תקופה משפר באופן מסיבי את הסיכויים שלך.

שלם את החוב שלך
דבר נוסף המלווים בודקים הוא יחס החוב להכנסה שלך. אתה משקיע את היחס שלך על ידי תשלום כמה שיותר מהחוב שאתה יכול לנהל, ובכך משפר את הסיכויים שלך.

פתח חשבון נפרד
אתה יכול לפתוח חשבון חדש למימון ההימורים שלך כדי למנוע מעסקאות ההימורים שלך להופיע בדף הבנק שלך.

דבר עם מתווך משכנתא
אתה יכול לדבר עם מתווך משכנתא לקבלת ייעוץ ספציפי יותר, במיוחד ייעוץ לשיפור תחומים אחרים ביישום שלך, כך שההימורים שלך פחות מדאיגים. המתווך שלך יכול גם לעזור לך למצוא מלווים שיהיו מוכנים לעבוד איתך.

סיכום
למרות שמעורבות פעילה בהימורי ספורט יכולה להשפיע על בקשת המשכנתא שלך, היא לא חייבת. אתה צריך להיות בסדר אם אתה מהמר באחריות ושים לב להיבטים האחרים של היישום שלך. כמו כן, נסה לחפש עזרה אם ההימורים שלך השפיעו לרעה על חייך.

ריצ’רד טוויל – השכרת יאכטות